A Ty za co jesteś wdzięczn(y)/a?

kwietnia 25, 2015

Autor: Diana / Bamberg




Urodziny miałam miesiąc temu ale od dłuższego czasu "chodzi" za mną myśl by napisać listę za co jestem wdzięczna. Dziś przy śniadaniu zebrałam się do kupy, zwłaszcza że psychicznie potrzebowałam jakiejś otuchy, nadziei więc wzięłam kartkę, cienkopis i zaczęłam skrobać...

Autor: Diana / Bamberg, widok na rzekę Regniz

Hmm za co jestem wdzięczna? Przyznam że dosyć trudne było to zadanie, myślałam że nie uda mi się wypisać aż 22 rzeczy (proporcjonalnie do liczby lat), a jednak!



1.Jestem wdzięczna za moją rodzinę, która w porównaniu z innymi nigdy mnie nie zostawiła i nie zostawi bo zawsze odczuwam jej wsparcie, bez względu na to jaka jestem.

2.Jestem wdzięczna za moich rodziców, którzy kochają mnie miłością bezwarunkową.

3.Jestem wdzięczna za zdrowie, bo dzięki temu mogę więcej uczynić dla ludzkości.

4.Jestem wdzięczna za rodzeństwo i za to że musiałam im matkować - teraz dopiero widzę jak wiele mnie to nauczyło i jak wiele dało satysfakcji i radości.

5.Jestem wdzięczna za chorobę brata, bo to nauczyło mnie szanować każde życie, kochać ludzi takimi jakimi są. Życie jest wielkim darem, przewyższającą rzeczy materialne tj. np. pieniądze.

6.Jestem wdzięczna za dom, dzięki czemu fizycznie czuję się bezpieczna i komfortowo.

7.Jestem wdzięczna za moje doświadczenia - pierwszy wolontariat (i kolejne!), pierwszą pracę, praktyki na studiach, prawo jazdy...

8.Jestem wdzięczna za wrażliwość, bo potrafię oczami duszy dostrzec to czego inni nie widzą.

9.Jestem wdzięczna za wszystkich ludzi, których napotkałam i nadal napotykam na swojej drodze, bo choć niektórzy bardzo mnie zranili to ja sama mogłam dać im chociaż cząstkę swojej miłości, której tak bardzo im brak.

10.Jestem wdzięczna za cierpienie bo dzięki niemu mogę współodczuwać i zjednoczyć się z Bogiem. Wiem,że cierpienie jest łaską.

11.Jestem wdzięczna za każdy ludzki uśmiech, którym zostałam obdarowana i który mogę sama przekazać dalej. Radość ma w sobie siłę nadziei.

12.Jestem wdzięczna za moją kobiecość. To wielka łaska być kobietą - istotą, która została przeznaczona do noszenia w sobie życia, rodzenia i matkowania.

13.Jestem wdzięczna za moją emocjonalność, bo dzięki niej mogę się dzielić uczuciami. Jest w tym pewien pierwiastek boski. Bez niej byłabym sztuczna i zimna.

14.Jestem wdzięczna za książki, bo dzięki nim życie staje się ciekawsze, a wyobraźnia bogatsza w pomysły.

15.Jestem wdzięczna za muzykę, bo potrafi ukoić ludzkie serce.

16.Jestem wdzięczna za każdy błąd, bo dzięki niemu mogę być jeszcze lepsza.

17.Jestem wdzięczna za dzieci (choć osobiście ich nie mam), bo one potrafią przywrócić radość i sens życia dorosłym. Dzieci to jest boża radość w ludzkim ciele.

18.Dziękuję za swoją nieidealność, bo jestem jedyna i niepowtarzalna. Jestem prawdziwa a nie wytworem photoshopa.

19.Jestem wdzięczna za swój introwertyzm, bo mogę wtedy sama pobyć, zebrać myśli i pisać do woli. Mogę spojrzeć na świat jak obserwator.

20.Jestem wdzięczna za siłę, która mimo wszystko nie pozwala zrobić sobie krzywdy.

21.Jestem wdzięczna za swoje pasje, bo dzięki nim mogę się dzielić sobą z innymi.

22.Jestem wdzięczna za nieodwzajemnione miłości, bo dzięki nim wiem że nie mogę się poddawać. Bóg ma dla mnie lepszy plan.


Po prostu jestem!


You Might Also Like

0 komentarze

A Ty co o tym myślisz? :-)

Czytam