Góry łączą z Bogiem

września 29, 2015



Ostatnie tygodnie przed nowym rokiem akademickim upływają intensywnie. Byłam tydzień w Tatrach, zdobyłam kilka szczytów, zakochałam się jeszcze bardziej w górach, przemyślałam parę spraw, przebolałam to co mnie gnębiło, poznałam nowych wartościowych ludzi, pośmiałam się i cieszyłam z życia (choć nadal staram się to robić, nawet z drobnych codziennych rzeczy).



Dzisiaj u mnie w parafii była adoracja diecezjalna i byłam tak blisko z Panem Bogiem przez ponad 1 h co bardzo pomogło mi zrobić sobie rachunek sumienia i przygotować się do nadchodzącej spowiedzi. Jestem pełna wiary w Boże zamiary wobec mojej osoby, uświadomiłam sobie. że bardzo tego pragnę by moja dusza była jak najczęściej czysta. W końcu sam Papież Jan Paweł II robił to co tydzień i sama zastanawiam się nad podobnym podejściem w ramach pracy nad samą sobą, bo bardzo zależy mi na tym by być dobrym człowiekiem i zapracować sobie na Niebo. "Wymagajcie choćby inni od Was nie wymagali" - wzięłam sobie to zdanie głęboko do serca.







Przeczytałam też cały Youcat na temat spowiedzi, przesłuchałam kilka konferencji m. in. "Małżeństwo - przypadek czy powołanie?" prowadzoną przez Państwa Sękalskich, a obecnie jestem w trakcie czytania książki Pani Wandy Półtawskiej "Uczcie się kochać" którą serdecznie wszystkim polecam. To jest niesamowita kobieta, z resztą przeczytajcie sobie ten artykuł. Polecam jej książki i konferencje na yt. Między innymi jej osoba skłoniła mnie do ulepszenia siebie jako kobiety i być może przyszłej żony, matki.



You Might Also Like

1 komentarze

  1. Miło było przeczytać te słowa... Bardzo mnie ucieszyły. Pozdrowienia i uściski :)

    OdpowiedzUsuń

A Ty co o tym myślisz? :-)

Czytam