Wierność = męskość

października 20, 2015


Ale wie pan, że będzie się musiał rozejść z Zuzą?

- Jest coś, o czym nie wiem?

Nie, ale zna pan jakieś małżeństwo aktorów, które wytrzymało z sobą do śmierci?

- Myślę, że nasze takie będzie. A i wśród aktorów to się zdarza: Meryl Streep ma jednego męża od 37 lat i czwórkę dzieci. I jak za dwadzieścia lat na rozmowę z panem przyjadę motorem, a obok będzie czekała moja dwudziestoletnia dziewczyna, to proszę, żeby mnie z tego publicznie rozliczyć. Mówię głośno: gdybym kiedyś, w przyszłości, pieprzył jakieś bzdury, to można mnie za to spokojnie linczować, hejt dozwolony.

Dlaczego składa pan takie deklaracje?

- Bo dla mnie wierność jest najważniejszym atrybutem męskości i naprawdę tego chciałbym się trzymać. Bo co mnie określa bardziej jako mężczyznę niż wierność przysiędze, jaką się złożyło?”

You Might Also Like

0 komentarze

A Ty co o tym myślisz? :-)

Czytam