Życie - cud którego nie widzimy?

lipca 03, 2015

Dolina Dunajca
fot. Wiktor Chrzanowski



Dlaczego wszystko nam powszednieje?
Przy tej melodii naszły mnie refleksje, takie głębokie... pojawiły się uśpione marzenia.
Marzy mi się dom w górach z takim widokiem:

Panorama Tatr z Tuchowa

Urodziłam się w górach i chyba tak zostanie. Choć pochodzę z Sudetów to czuję, że w najbliższych latach moja stopa stanie na dłużej w zasięgu Tatr. Małopolska mnie urzekła. Coś mnie tam przyciąga. Czuję to w duszy od kilku lat. To jest takie wewnętrzne wołanie które nie daje o sobie zapomnieć i nasila się za każdym razem kiedy odwiedzam Kraków.

Takie piękno nas otacza, że brakuje słów by to ująć w całość. Naprawdę mamy taki piękny kraj i tego nie doceniamy.
Uwielbiam przycupnąć gdzieś w czasie wędrówek i rozmyślać... pojawiają się wtedy wspomnienia, cały film mojego życia z przeszłości, czas się wtedy zatrzymuje i czuję jak się synchronizuję z naturą.
I gdyby wtedy ktoś podał mi zeszyt i długopis mogłabym pisać bez końca...

Kokocz / Wola Lubecka


Dziękuję Ci Boże za to, że jestem kobietą.

Dziękuję Ci za moją wrażliwość tak głęboką, że niekiedy płakać się chce z radości na widok tego co mnie otacza.

Dziękuję Ci za to, gdzie jestem tu i teraz.

Dziękuję Ci za wolontariat, który daje mi niesamowitą satysfakcję, sens i pokazał co jest najważniejsze w życiu.

Dziękuję Ci za moich rodziców, rodzeństwo i dziadków, bo bez nich nie dałabym rady, nie nauczyłabym się wielu rzeczy i nie poznała najważniejszych wartości.

Dziękuję Ci za to, że jestem nikim, po prostu człowiekiem który nie musi nic i nikomu udowadniać. 

Człowiekiem który nie potrzebuje tytułów, popularności i mnóstwa pieniędzy. Bo szczęście jest w naszym zasięgu. Jesteśmy niekiedy ślepi w tej codzienności ale uczestniczymy w Bożym cudzie.



Pamiętaj masz wszystko czego Ci potrzeba!



Zdjęcia: Wiktor Chrzanowski 
*Pan Wiktor robi tak piękne zdjęcia, że nie mogłam się powstrzymać by Wam ich nie pokazać!

You Might Also Like

0 komentarze

A Ty co o tym myślisz? :-)

Czytam