Abyś nie żałował tego czego NIE zrobiłeś...

czerwca 18, 2015

"Każde życie, nawet najmniej znaczące dla ludzi, ma wieczną wartość przed oczami Boga."

- św. Jan Paweł II

Hospicjum, dom starców czy dom dziecka to miejsca mi nie obce*, to miejsca gdzie poznasz smak prawdziwego życia, docenisz to co i kogo masz tu i teraz...Bo tak naprawdę nie możesz być pewien, że obudzisz się jutro... 
Traktuj więc dzień dzisiejszy z wdzięcznością, tak jakby był Twoim ostatnim. 

Przeczytajcie koniecznie wpis (tu) i zastanówcie się nad Waszym dotychczasowym życiem byście potem nie żałowali tego czego NIE zrobiliście.


Tak wygląda życie w hospicjum. 
Od umierających można się wiele nauczyć.
Posłuchajcie tego co mówią...




Bo najważniejszy jest człowiek... 
a cała reszta przyziemna nie ma znaczenia.


"Wierzę, że im bardziej się kocha, tym więcej się czyni, gdyż miłości, która nie jest niczym więcej niż uczuciem, nie mógłbym nawet nazwać miłością."

św. JPII



* (piszę z mojego doświadczenia wolontariackiego i osobistego - jako siostra chorego brata)


Zdjęcie: Ja z siostrą / sierpień 2013

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ty wiesz jak marze o hospicjum....
    Hmm...
    Piękne jest to zdjęcie! P r z e p i e k n e...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, długo nie zaglądałam :) i widzę piękne zmiany na blogu! Bardzo mi się podoba rozwój tego miejsca. A jeśli chodzi o wpis, to...hmm. Sama byłam wolontariuszką w hospicjum, i miałam praktyki w zakładzie psychiatrycznym dla dzieci. To są miejsca uczące pokory i doceniania tego co jest, co mamy i weryfikujące nasze priorytety.

    OdpowiedzUsuń

A Ty co o tym myślisz? :-)

Czytam