O św. Józefie co cuda czyni...

czerwca 13, 2015


Właśnie około godzinę temu wróciłam padnięta z pracy (w weekendy pracuję od rana i dzisiaj naprawdę było dużo co robić), wzięłam zimny prysznic (u mnie jest ok. 30 stopni) i w ramach przerwy po pracy jem obiad i piszę tego posta.
Nie narzekam jednak nie obraziłabym się gdyby był w pobliżu jakiś masażysta bo trochę bolą nogi i plecy - a czeka mnie jeszcze czytanie stosu książek do napisania pracy seminaryjnej, która jest ostatnio moją udręką (nie mówiąc już o tym że trzeba się przygotować do zajęć na bieżąco)

Przedwczoraj udało mi się przeczytać wspaniałą książkę pt. "Cuda św. Józefa".
Można ją kupić w wersji drukowanej (tu) albo PDF (tu). Wybrałam opcję drugą, ponieważ szkoda mi pieniędzy na przesyłkę i zagracania się (a pod koniec sierpnia się wyprowadzam więc muszę się ograniczać z bagażem - ze sobą w Niemczech i tak mam już jedną małą walizkę książek :D).


Zebrały i opracowały Elżbieta Polak i Katarzyna Pytlarz 
przy współpracy z Siostrami Bernardynkami


Kult św. Józefa
Modlitwy do św. Józefa

Książka zawiera 51 świadectw różnych osób (od świeckich, po księży i siostry zakonne), dodatek z modlitwami i nabożeństwami do św. Józefa oraz aneks.
Świadectwa w większości pochodzą z Krakowa, ponieważ tam na ul. Poselskiej w Klasztorze Sióstr Bernardynek znajduje się obraz tego świętego o czym można poczytać (tu).
Osobiście nigdy w nim nie byłam choć ul. Poselska jest mi znana :)

Siostry Bernardynki chętnie przyjmują intencje modlitewne, które można składać (tu) lub listownie na adres:
Siostry Bernardynki
ul. Poselska 21
31-002 Kraków

W książce często wspominany jest ich klasztor jak i "przewija się" postać Dzieciątka Jezus Koletańskiego. Dlaczego Koletański? Bo pierwotnie figurka pochodziła z klasztoru św. Kolety (który w 1823 został skasowany). Obecnie znajduje się ona u Sióstr Bermardynek. Jej historia jest bardzo ciekawa o czym można poczytać w "kulcie".

O kulcie Dzieciątka Jezus
Modlitwy do Dzieciątka Jezus


Wracając do treści książki, te cuda są naprawdę niezwykłe, a św. Józef zdolny jest do zadziwiających czynów (przemawia za pomocą zabawnych znaków np. w jednym świadectwie było o tym jak poprzesuwał cegłówki w budynku plebanii). Dużo można by na ten temat pisać ale ja Was odsyłam do książki bo jeśli bym zdradziła zawartość to byście jej nie przeczytali.
Napiszę tylko, że z Bożą pomocą WSZYSTKO JEST MOŻLIWE, a św. Józef to wzór prawdziwego mężczyzny! On znajdzie rozwiązanie na każdy problem.




Zdjęcia: 13

You Might Also Like

0 komentarze

A Ty co o tym myślisz? :-)

Czytam